juridische en privacy verklaring

Cursus docent
Bouwtechnische Verzekeringen Devlamynck Luc ABR , Decenale, Gevelrenovatie garantie, ABR zelfbouwer; Tienjarige aansprakelijkheid; Ongevallen op de werf
Verzekeringen Devlamynck Luc Inleidende informatie over diverse verzekeringen met wettkesten; versie 2013
Productaansprakelijkheid Devlamynck Luc overzicht van de behandelde thema's; Topic gedoceerd bij Syntra
Natuurrampen Devlamynck Luc Slides van de voordrachten in 2005 en 2006 bij Brokers Training
Nieuwe schade brand
Devlamynck Luc
Slides Brokers Training 2007; Nieuwe schaderegeling brand en waarborg natuurrampen
Successie Knockaert Dirk
Lietaer Jozef
Devlamynck Luc
Slides voordracht 29 03 2006 Theaterzaal Otegemstr Zwevegem
Bijlagen successieavond diverse Teksten bij de voordrachtavond ivm successie; huwelijkscontract, keuzebeding, handgift en levenslangeverzekering; tekst Jozef Lietaer ivm testamenten
Nieuwe schade brand Bijlagen Devlamynck luc Bijlagen bij de cursus natuurrampen/nieuwe schade brand Brokers training
Schade brand Devlamynck Luc Verkorte versie schaderegeling brand eenvoudige risico's
cursus Brokers Training najaar 2006
Nieuwe schaderegeling brand Devlamynck Luc Impact van de wetwijzigingen op de schaderegeling. Dagseminarie bij Insert.
Paperless office Devlamynck Luc Voordracht ivm digitale verwerking van documenten; inscannen, pdf  maken en bewerken, backup, synchronisatie, shadow copy...
PDF maken Devlamynck Luc Nieuwe versie van Paperless Office 05 2009; pdf maken van uw documenten en bewerken; beveiligen van uw documenten; backup en synchronisatie
Tips en trucs in de brandpolis Devlamynck Luc Aansprakelijkheid en de brandpolis, verfraaingen huurder, voorrekening van wie het behoort, naakte eigenaar, vruchtgebruiker (Brokers Training 2007)
Brand theorie Devlamynck Luc Basiscursus brand een voudige risico's; Syllabus basisgevaren en waarborguitbreidingen; tekst wet landsverzekering; teks kb brand en kb activering wet landsverzekering; indexmodule franchises en grensbedragen; berekening herbouwwaarde
Telefonische klachtenbehandeling Devlamynck luc Leren ingaan op klachten van klanten; tips om om te gaan met boze reacties van mistevreden klanten; aandachtspunten bij telefoon gesprekken, verschil met andere communicaties; van klager tot predikant: het suskses van een goed bahandelde klacht